Jyväskylän Nuorkauppakamarin uusi hallitus esittäytyy – osa 1

Vuosi 2020 on pyörähtänyt käyntiin ja kamarin vuoden 2020 toiminnan suunnittelu on jo täydessä vauhdissa. Jyväskylän Nuorkauppakamarin uusi hallitus piti ensimmäisen kokouksensa 7.1. ja vahvisti joulukuun järjestäytymiskokouksessa sovitun roolituksen. On siis aika esitellä uuden hallituksen jäsenet ja virkailijat. Ensimmäisessä osassa esittäytyvät puheenjohtaja Aleksi, valmistautuva puheenjohtaja Miia, koulutusvastaava Riikka, yhdistysvastaava Petri, yhteiskunta- ja liikesuhdetoimintavastaava Aino sekä kansainvälisyysvastaava Olli.

PRES (puheenjohtaja) Aleksi Graf

Aleksi Graf, kamarimme tuore puheenjohtaja. Töissä avainasiakaspäällikkönä Halton Oy:llä. Kolme koulutusta tullut painettua töiden ohella, mutta nyt keväälle otin vain yhden työpsykologian kurssin avoimessa yliopistossa. Viime vuoden lomat vietin kamarireissuissa ulkomailla. Aloitin golfin 6 vuoden tauon jälkeen viime kesänä ja harrastan viinejä. Hieman vielä perhosia vatsassa tämän vuoden osalta, hyvä niin!

DP (valmistautuva puheenjohtaja) Miia Valkonen

Olen Miia ja mukana tämän vuoden hallituksessa valmistautuvana puheenjohtajana. Koulutukseltani olen ravintolakokki, ympäristöteknologian insinööri ja toivottavasti kohtuullisen pian ympäristötekniikan DI. Työskentelen terveysvalvonnan johtajana tittelillä johtava ympäristöterveystarkastaja. Vastuualueenani kamarissa on tänä vuonna mm. koejäsentoiminta, puheenjohtajan ja hallituksen apuna toimiminen sekä tietysti ensi vuoden valmistelu. Minuun saa aina olla yhteydessä!

IND (koulutusvastaava) Riikka Malinen

Olen Riikka ja tänä vuonna koulutusvastaavan hommissa. Viime vuosi sujui vauhdikkaasti tapahtumavastaavana, ja odotan jo innolla mitä tuleva vuosi tuo mukanaan. Olen taustaltani aikuiskasvatustieteilijä ja erityisesti aikuisten oppimiseen ja työelämäosaamiseen liittyvät teemat kiinnostavat kovasti. Vapaa-ajalla liikun ja urheilen omaksi ilokseni ja töissä toimin koulutussuunnittelijan tehtävässä Niilo Mäki Instituutissa. Nuorkauppakamari tarjoaa hienot raamit kiinnostua, kokeilla ja kehittyä moniammatillisessa ympäristössä ja minua kiinnostaa päästä hyödyntämään laajaa osaamista, joka Jyväskylän Nuorkauppakamarissa on jo valmiina. Oppimiselta ei tässä harrastuksessa voi välttyä, joten toinen tavoitteni on miettiä tapoja, jolla oppimista voitaisiin saada entistäkin paremmin näkyväksi.

LOM (yhdistysvastaava) Petri Anttila

Olen Petri ja toimin hallituksessamme paikallisyhdistystoiminnasta ja tapahtumista vastaavana henkilönä. Koulutukseltani olen oikeustieteen maisteri ja työskennellyt viime vuodet yritysjuristina sekä asianajajana. Jyväskylän Nuorkauppakamarissa tulen tänä vuonna varmistamaan, että vireällä ja kasvavalla jäsenistöllä ja uusilla koejäsenillämme on mahdollisuuksia osallistua mielenkiintoisiin tapahtumiin sisältäen niin hauskanpitoa kuin yritysvierailuja sekä muuta painavampaa asiaa. Vastaan mielelläni kysymyksiin ja jaan kaikkien kanssa ideoita ja ajatuksia. Minut tavoittaa parhaiten kamarimme Whatsapp-ryhmistä.

BUS/COM (liikesuhdetoiminta- ja yhteiskuntavastaava) Aino Pärnänen

Olen Aino ja toimin tänä vuonna kamarin liikesuhdetoiminta- ja yhteiskuntavastaavana. Neljän vuoden ulkomailla opiskelun jälkeen olen toiminut reilun vuoden verran myyntipäällikkönä perheyrityksessämme Yöpuu Yhtiössä, hoitaen brändiemme myyntiä ja markkinointia yhdessä nelihenkisen tiimini kanssa. Iso osa päivittäistä työtäni on nimenomaan kumppaniemme ja asiakasyritystemme suhteiden hoito, heidän tapaamisensa ja sopimuksiensa neuvottelu. Tästä kokemuksesta on varmasti hyötyä myös omassa hallitustontissani sekä kamarin kumppanuusasioissa ylipäätään. Työni ja vapaa-aikani sekoittuvat usein, mutta kaiken ”oikean” vapaa-aikani käytän ringetteä pelaillen.

INT (kansainvälisyysvastaava) Olli Molander

Olli Molander ja toimin tänä vuonna Jyväskylän Nuorkauppakamarin kansainvälisyysvastaavana. Olen Jyväskylän ammattikorkeakoulusta valmistunut kansainvälinen kaupan tradenomi ja tällä hetkellä työskentelen SOL Henkilöstöpalveluissa henkilöstöneuvottelijana. Vastuulleni kamaritoiminnassa kuuluu niin kansainvälinen toiminta kuin kotikansainvälistäminenkin, mihin haluaisinkin tänä vuonna panostaa. Minuun voi siis eritoten näissä asioissa olla yhteyksissä, jos kansainvälisyys missään muodossa kiinnostaa!

You may also like...